marți, 5 ianuarie 2010

Cateva ganduri

Probabil n-as fi scris in graba, daca un eveniment ciudat nu m-ar fi trezit din apatie (cea a scrisului... ca-n rest sunt destul de viu). Azi a venit in vizita la cafenea Papita. Papita este un CAINE. Dragut, pufos, carliontat, caniche-bichon (toate astea in viziunea oamenilor; ca eu continui sa spun ca sunt cel mai frumos din lume indiferent de rasa si animal).

Si cum imi faceam eu somnul de dupa (multe) mese, m-am trezit, am reusit sa-mi fac jumatate din intindere, nici n-am apucat sa-mi bag limba in gura (da, dorm cu varful limbii afara, ca-i inebuneste pe toti "uite cum doarme obama") si-mi cad ochii pe aratare. Ce-ati fi facut i situatia data? Nu am asteptat raspunsul la o asemnea intrebare. Nici macar intrebarea. Am sarit cat am putut de sus si de departe. De eram pe luna era bine. Ajungeam mult mai departe. Acum sa nu credeti ca am reactionat atat de vehement din simplu motiv ca este un caine. Stiam din povesti (plus cateva poze ce stau marturie pe bar) ca Papita era acum un an vedeta barului. Nu pot sa va spun ca traiesc acum cu teama ca-si doreste sa fie din nou vedeta si-si vrea barul inapoi. Nu pot trai in umbra altcuiva. Chiar acum cand scriu, inca se plimba prin bar, verifica scaunele si fotoliile, bolul meu de mancare, hmmm... credeti ca pune ceva la cale?

Si daca tot m-am apucat sa va mai spun ce-am mai facut.... (in ordinea in care-mi amintesc)

- Revelion... iara multa lume in casa. Eu nu mai suport. nu neaparat ca-s multi, cat ca nu pleaca acasa cand mi-e mie somn. Sau daca stau si eu linistit pe un fotoliu, vin si se pun langa mine (sau pe mine). oameni buni lasati-mi si mie un colt de canapea, ceva. in rest.. La multi ani!

- am rasturnat un sertar cu margele. a fost amuzant, mai putin partea cu doua palme peste fund primite de la Code. m-am delectat dupa, stand sub un scaun, facandu-mi toaleta si urmarind cum se strang margelele din intreaga camera.

- m-am uitat la film. am rezistat cam juma de ceas. era un film tare prost. n-a aparut nici-o pisica.

- am costantat ca nu-mi place de onix pentru ca eu personal cred ca e mama mea si m-a abandonat. si nu-si mai aminteste.

- cateva ganduri despre liz: e frumoasa dar e proasta. si este cam murdara pentru o pisica. adica eu stau ore intregi si-mi fac toaleta. onix la fel (v-am spus.. nu o suport, insa trebuie sa admit ca e curata). liz... da de doua ori cu limba si se culca. am si o teorie care ar putea sa explice starea lui liz: are o limba foarte mica si oboseste repede.

Un comentariu:

  1. Azi a facut-o chiar lata amica ta Liz, dar erai prea high on K sa iti amintesti :)). Ne pare rau pentru pierderea ta, dar ne pare si bine :D

    RăspundețiȘtergere