luni, 2 noiembrie 2009

halloween party

pentru ca stiam ca pleaca code si ca vine halloween-ul m-am gandit sa nu stau singur in casa si am chemat lumea la distractie.

ce nu m-am asteptat a fost sa vina atata lume. pe unii nici nu-i stiam. pe altii ii cunosc ca vin des pe aici.

oricum m-am trezit cu vreo 60 de oameni in casa. machiati/costumati/pusi pe dans.

acum ca au venit.. cand mi s-a facut somn... n-am stiut cum sa-i gonesc. nu pot sa dorm cu atata lume in jurul meu. am incercat mai intai sa le arat ca e ora la care copiii dorm si m-am pus exact in locul in care dansau. treceau picioarele pe langa capul meu foarte periculos. s-a speriat si code (care n-a avut inima sa ma lase singur mai mult de patru zile) si m-a luat in brate de acolo.

problema este ca eu ma cam maresc de la o zi la alta si prin urmare a obosit sa ma tina in brate. atunci am incercat sa ma ascund in bar. numai ca acolo ii incurcam pe alex, bogdan si furtunos. m-am simtit si am plecat, si m-am ascuns intre niste haine. am aparut spre dimineata. lumea era pe plecate deja.

am realizat ca n-am spus unde ma duc si code m-a cautat prin casa si curte si s-a speriat ca as fi fost furat. m-a pupat de mama focului. a fost dragut. doar ca initial n-am inteles de ce a reactionat asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu