vineri, 13 noiembrie 2009

update

vaaaai de cand nu v-am mai scris.

incerc sa-mi aduc aminte cateva intamplari demente si demne de imortalizat.

- in primul rand am descoperit ca am un atasament aparte pentru doi dintre oamenii care trec prin verde. pe ei nu-i prea musc, imi place sa ma joc cu ei. si cand dau sa plece ma opun prinzandu-i bland de mana cu dintii. reusesc sa le prelungesc sederea cu cateva zeci de minute unoeri. stiu ... sunt irezistibil.

- a fost o noua petrecere de copii aici. n-am mai fost inchis pentru ca m-am comportat exemplar. m-am jucat si am alergat prin casa. si cand n-am mai putut sa stau cu ghearele in perinite, m-am dus in gradina si m-am fugarit cu liz. doua fetite s-au plans ca nu am un nume impozant. si mi-au zis nu stiu cum dintr-un desen animat. ceva luptator. iar lui liz i-au zis 'serafina'. cica e nume de printesa. asta a retinut si se comporta ca atare de atunci. acum este intr-o mare idila cu banderas/nasosul/fuckerul (depinde cine-l striga). habar n-are ca asta e un crai, si ca a avut relatii pasagere cu toate pisicile de pe strada asta. o sa-mi planga probabil pe umar. mi-e teama insa sa nu ajung sa cresc copiii altuia.

- a venit din nou david. care are cam 3 ani. ne-am jucat destul de hardcore tinand cont ca el avea o drujba (de jucarie) cu care a exersat taiatul meu pe lung si pe lat. la un moment dat s-a lovit de ceva prin casa si a inceput sa planga de mama focului. si din bratele tatalui care-l consola a tipat hohotit .. "obaaaaamaa paaaaaang". recunosc ca inauntrul meu m-am emotionat. insa am trecut semet pe langa ei, am fugit intr-un colt si mi-am sters o lacrima. nu s-a lovit tare, insa s-a cam speriat micutul.

- code a decis ca am nevoie de zgarda antipurici. cica preventiv. nu stiu ce e aia 'purici' si ce e aia 'anti' si ce e aia 'preventiv'. stiu doar ca ma scoate din sarite sa ma tina ceva de gat. am incercat sa scot streangul de la gat insa mai mult am reusit sa ma dau cu capul de pereti si sa daram diverse prin casa. acum m-am linistit si m-am resemnat in fata sortii. exersez insa sinuciderea lui code prin incizii mici pe mana. pana-i gasesc venele.

- au descoperit ca nu-mi place sa fluieri. si nu se pot abtine domnule. din cand in cand ii apuca. si eu ma dau de ceasul mortii. plang, ii iau de mana nonagresiv, fac tot felul sa-i convinga ca NU-MI PLACE... se opresc.. dar a doua zi nu se stie daca nu mai ma chinuie o data.

daca stau sa ma gandesc chiar am avut o activitate intensa pentru un pisic care doarme cam 18 ore din 24.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu