joi, 4 martie 2010

astenia de primavara

tocmai am trecut prin ea. patru zile in care toata lumea a crezut ca sunt bolnav. eram doar astenic.

azi insa le-am dovedit ca sunt chiar eu... obama... vanatorul. pentru ca da, trebuie sa recunosc, imi place sa vanez. teoria lu'code este aceea ca tocmai cand trebuia sa ma reincarnez, se terminase stocul de pume. si mi-au dat un trup de pisica neagra: "descurca-te". si eu chiar ma descurc cu asta. chiar azi am mai prins o vrabiuta (spre disperarea tuturor). code insa m-a determinat sa o las sa plece.

uneori ma distreaza cum oamenii isi imagineaza ca stiu ce ganduri avem noi pisicile. ei isi imagineaza de ex. ca liz (care de la o vreme doarme extrem de mult si se dilata pe zi ce trece, de parca urmeaza sa faca 20 de pisici) atunci cand doarme cu labutele lipite se roaga "da doamne sa nu fiu gravida'. rugaciune schimbata recent in " da doamne sa fie doar doi pisici, ca n-am cu ce sa-i cresc". adevarul este ca nu nici eu nu stiu ce gandeste liz. sau mai precis, daca gandeste.

tot din categoria ganduri impuse, mai zilele trecute, nu stiu cum se face ca am adormit cu onix pe acelasi fotoliu. se intampla tot mai des. nu ne intelegem perfect, dar am descperit ca ne putem juca dimineata destul de frumos. faptul ca am dormit aproape unul de altul n-ar fi o problema in sine. ci faptul ca oniix a a juns sa doarma cu capul pe fundul meu. eu n-am simtit nimic. nici onix nu cred ca a realizat. code insa, povesteste tuturor cum am fi reactionat noi la trezire: "vai... nu s-a intamplat nimic intre noi nu-i asa? eram prea beat.. scuze." eu beat? pai eu beau doar inka, lapte si apa (de la chiuveta. am depasit faza WC).

eu cred ca oamenii se plictisesc teribil de ne pun atatea replici in cap.

2 comentarii: