duminică, 28 martie 2010

fuckaru' ma vrea

incep cu vestea trista... si nu stiu ce sa zic ca s-a intamplat... insa toti cei trei puiuti au murit.

in alta ordine de idei... se pare ca sunt cel mai frumos pisic din cartier si am o latura feminina descoperita de cateva zile de fuckar, care nu mai are ochi pentru liz ci pentru mine.

imi canta serenade, imi recita poezii si imi aclama ode despre cat de negru, lucios si minunat sunt. ma maguleste cu atentia lui, insa trebuie sa spun ca eu nu simt deloc ca as avea acea latura feminina care pe el il atrage, asa ca fug mancand pamantul, ma apar prin colturile gradinii si cand nu mai pot ma arunc la code in brate sa ma apere ea.

fuckarul nu se lasa... canta/recita/aclama cat e ziua de lunga. liz a crezut ca este vorba de ea in poezii, s-a dus fericita la el.. si cand colo.. el dupa mine.

prima data am crezut ca e o capcana ca sa ma bata.. insa nu.. el ma adora.

asta e pretul frumusetii mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu