duminică, 21 martie 2010

a nascut liz

mare agiatie mare acum doua zile prin cafenea. liz s-a decis ca locul in care vrea sa nasca e VERDE. oamenii au inceput sa se miste haotic, au adus o cutie. era se pare cam mica, asa ca au construit "un aparatament cu patru camere" din doua cutii. liz n-a facut mofturi nici la garsoniera, insa a acceptat fericita noua casa.

si a inceput sa faca pui. cate unul la jumate de ceas. primul are doua pete gri pe cap si coada gri. al doilea mai multe pete gri (din pacate asta a murit azi noapte; nu se stiu cauzele). al treilea este aproape tot gri inchis, asa ca toti se uita la mine de parca as fi facut ceva. eu cred insa ca initial pisoi erau albi complet. si s-a luat cumva, de catre cineva (nu stiu cine), decizia sa-i mai coloreze un pic. si la primul i-au pus doua pete, la al doilea mai multe si la ultimul restul de vopsea. n-am nicio vina sa stiti!

am vizitat si eu noii veniti pe lume. cu ceva teama ca nu stiam ce-i cu ei, si par asa fragili ca daca stranuti le faci ceva rau.

azi noapte i-am chiar aparat de niste motani intrusi, care nu stiu ce vroiau sa le faca, dar nu pareau prietenosi. am facut ceva scandal cat sa o trezesc pe code sa-i goneasca. a functionat. dar ne-am si batut putin in camera de la strada.

am zis eu ca nu-i o sa-i cresc copiii lu'liz.... dar se pare ca am sfarsit prin a o face:)

in rest ma bucur de soare... alerg prin gradina, fugaresc pasari si muste, si ii ajut pe baieti sa faca mesele pentru terasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu