luni, 19 octombrie 2009

onix

onix tocmai a intrat pe geam. miauna scurt. code ii spune "vezi ca ai lapte". ea merge si mananca linistita. si pleaca lin si elegant. n'o suport.

in primul rand pentru ca e mai mare si ma trateaza cu superioritate. eu incerc sa-mi apar teritoriul si ea ma ignora. uneori imi carpeste cate o gheara scurt. vezi doamne sa inteleg unde mi-e nasul. dar ea de ce nu intelege ca acum eu sunt stapan aici?

si in al doilea rand, e preferata lu'code. pai normal. a vrajit-o cu chestii d'astea pisicesti. nu se lasa mangaiata decat cand vrea ea. si atunci merge si se da in stamba alintandu-se. am aflat ca inainte de a sta eu aici a jucat o adevarata opera de trei parale: aparea numai dupa ce pleca ultimul client sa ceara lapte si sa doarma iarna in casa. cerea voie batand in geam. ba mai mult cand a fost code plecata vreo trei saptamani n-a trecut pe aci de loc. a aparut exact la doua ore dupe ce s-a intors 'stapana' mea. asta a cucerit-o total.

mai mult se face ca intelege ce-i spui. o restrictie de genul 'n-ai voie acolo' ea o respecta superior si elegant. comparativ cu ea eu sunt un diavol tazmanian.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu