luni, 19 octombrie 2009

verde

bine ca v-am zis de onix si nu v-am zis de verde. casa mea.

v-am zis ca locuiesc aici de vreo doua luni bune. e o cafenea de fapt. si-mi place ca e liniste. si au o curte mare. prin urmare pot sa pandesc pasari, sa ma lupt cu mustele, sa ma joc cu ramele (oamenilor li se pare scarbos.. dar e chiar haios; se misca intruna cat sa-mi capteze mie atentia).

Dar cel mai mult imi place ca am unde sa ma catar. pfuuu.. nu stiu cati copaci de care sa-mi ascut ghearele. ca sa am pe urma cum sa o omor pe code.

si evident foarte multa lume cu care sa ma joc. eu ma joc. ei zic ca ii zgari. viata'i dura trebuie sa te pregatesti pentru tot felul de lupte. n'o sa ma imblanzesc eu pentru niste oameni.

ma mai abtin cand vine vorba de copii. desi mi s-a dus vorba ca as fi 'pisica muscacioasa'. asa mi-a zis un copil duminca!!! prin urmare code m'a inchis intr-o camera. am dormit pana am fost eliberat de acolo.

si cu energie noua m-am luptat cu liz. asta e o alta pisica. e plin de pisici pe aici. dar doar in vizita. eu sunt titularul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu