joi, 22 octombrie 2009

singur acasa

a fost prima noapte in care am stat singur in cafenea. code doarme aici tot timpu', insa aseara a plecat. mi-a pus mancare. lapte. bobite. mi-a lasat un geam deschis sa am cum sa merg in curte in caz de nevoie. si-a plecat. nu mi-a venit sa cred. am iesit dupa ea pe strada. ea s-a intors din drum de vreo trei ori sa ma convinga sa ma intorc in curte. in final a plecat si mie mi s-a facut frica sa stau pe strada. era liz cu mine, insa dupa cum arata uneori nu cred ca e usor sa stai pe strada. asa ca m-am intors. si am incercat sa dorm. cred ca am avut cosmaruri. asa ca cum a venit dimineata m-am postat pe pervaz si am asteptat-o. a venit intr-un tarziu.
mi-a dat sa mananc, dar nu-mi ardea de mancare. vroiam sa dorm si eu un pic in bratele cuiva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu